MÉDIAAJÁNLAT

A FOOD&WINE, mint a Budapest Borfesztivál szakmai médiatámogatója

A FOOD&WINE, mint a Budapest Borfesztivál szakmai médiatámogatója

FOOD&WINE – CSÍKI Sándor blogja. Közel 2.000 írás, 3.000.000 feletti látogatás (napjainkra évi 1.000.000), 8.000.000 oldalmegtekintés, 8.000.000 karakter, 8.000 fotó, FOOD & WINE Google pagerank: 4

FOOD&WINE – a mélyebb, alaposabban körüljárt tartalmak oldala, könnyedebb írásokkal is fűszerezve, gyakori frissüléssel. Havi átlagban mintegy 20 új, originális írás jelenik meg, amelyek közül nem egy, a maga területén valóban új szempontokat, szemléletet, tényeket tartalmaz. Ezek mellett főként a receptek generálnak állandó forgalmat. FOOD&WINE – az oldal profilja elsősorban a gasztronómia, bor és életmód, étteremkritika. A havi látogatottság az évszaktól is függően 80.000-100.000.

FOOD&WINE – A LEHETŐSÉG

A szerzők

  • Csíki Sándor a blog házigazdája  gasztronómiai szakíró, tanácsadó, étteremkritikus és foodstylist.
  • Ambrus Lajos a blog állandó vendégszerzője,  író, a Magyar Írószövetség tagja.
  • Esetenként egy-egy vendégszerző, mint Dr. Kosárka József.

Az olvasók

  • Az alexa.com szerint a magas iskolai végzettségű Hölgyek az internetes átlagot meghaladó arányban olvassák a FOOD&WINE írásait, bár a férfiak tán gyakrabban mutatkoznak meg és szólnak hozzá. A blog olvasói között magas arányban találjuk az éttermi szakma képviselőit és szakácsokat is.

Látogatók összetétele

  • A, B státuszú.
  • A FOOD&WINE olvasói körében a 35-44 éves korcsoport az internetes átlag felett reprezentált. (A 25-34 és 45-54 éves korosztály az internetes átlaghoz hasonlóan.)
  • A felsőfokú végzettségűek jelentősen átlag felett reprezentáltak
  • A FOOD&WINE olvasói körében a Hölgyek átlag felett reprezentáltak.
  • Családosok.
  • Innovatív, az újra nyitott személyiségek.
  • Szakmai látogatóink: séfek, borászok, étterem tulajdonosok, sommelier-k, kertészettel, minőségi alapanyag előállítással foglalkozók.
  • Nem szakmai látogatóink: jogászok, orvosok, közgazdászok, mérnökök, háziasszonyok és a legkülönbözőbb foglalkozást űző olvasók.

FOOD&WINE -A LEHETŐSÉG

Bannerek

A blog felületén lehetőség van bannerek elhelyezésére is. A banner a legegyszerűbb hirdetési mód. Nem túl drága, ám a valódi hatása is csak nehezen mérhető. Rendszeres megszakításokkal, hosszabb időn át, türelmesen alkalmazva mégis jó lehet. Érdemes összetetten alkalmazni, fix és cikken belül elhelyezett bannerként egyaránt, egyidejűleg.

  • Fix szuper banner: kiemelt helyen helyezhető el az akár 900 px széles szuper banner. (Megjegyzés: Jellemzően minőségi, prémium termékek, szolgáltatások számára fenntartott, kiemelt lehetőség.)
  • Fix álló banner: Az oldalsávban jelenleg 198 px széles álló bannerek méretezhetők. Jó lehet!
  • Poszton belüli bannerek: Lehetőség van cikk szövegében, szövege után akár 630-640 px széles bannerek, képek, videók elhelyezésére is. A cikk lehet PR cikk, de lehet a blogon előforduló bármely magas látogatottságú írás is. (átkötéssel, vagy átkötés nélkül). Nagyon jó lehet!

Bannerek elhelyezési lehetőségei a főoldalon

PR cikkek

A PR cikk kétségtelen előnye, hogy (általában) időben korlátozatlan elérhetőségű.  E tulajdonságából fakad, hogy a kampány lejárta után, akár hosszabb idő elteltével is képes az írás új életre kelni és újabb érdeklődést és forgalmat generálni.

  • A PR cikk az esetek többségében maximum 5.000 karakter terjedelmű, 5 db képet, külső webcímre mutató hivatkozásokat tartalmazó írás, főoldali és/vagy rovat kiemeléssel.
  • A cikk csomagok a hirdető által küldött, esetenként maximum 3.000 karakter terjedelmű, 5 db nagyítható képet, külső webcímre mutató hivatkozásokat tartalmazó, változtatás nélkül (OTS, Original text service) megjelenített hírek, programajánlók, amelyek az éves darabszámtól függően különböző csomagok formájában vehetőek igénybe.
  • A hírdoboz kiemelés az oldalon megjelenő cikkek esetében az adott cikk tartalmába ágyazott keretes írás, maximum 800 karakter terjedelemben, külső webcímre mutató hivatkozásokkal.

Facebook

  • A PR cikkekhez kapcsolódó megosztás.
  • Facebook marketing.

Komplex PR, marketing aktivitás

  • Lehetőség van komplex, PR, marketing kampányok szervezésére is, sajtótájékoztatóval, megjelenések tervezésével, ütemezéssel, kreatívokkkal, mindennel, amire csak szüksége van.

FOOD&WINE – A LEHETŐSÉG

A fenti lehetőségek csupán a vázát képezik annak, amit a FOOD&WINE nyújtani képes. Ezért is tartjuk fontosnak, hogy bármiféle ajánlat készítését legalább egy telefonbeszélgetés előzze meg. Személyes kapcsolatfelvétel híján ajánlatot csak a legritkább esetben adunk ki. A FOOD&WINE kétségtelenül jó lehetőség a PR és marketing területén – érdemes Önnek is igénybe venni!

info@foodandwine.hu

FOOD&WINE - a választás lehetősége

FOOD&WINE – A LEHETŐSÉG

Be Sociable, Share!

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.