ÉLETMÓDVÁLTÁS – fogyókúrák és egyebek…

Csíki Sándor♣

Be Sociable, Share!
A bejegyzés kategóriája: Egészség a konyhában, Videó
Kiemelt szavak: , , , , , , , .
Közvetlen link.

ÉLETMÓDVÁLTÁS – fogyókúrák és egyebek… bejegyzéshez 1 hozzászólás

  1. Illés-Szathmári Mária szerint:

    Évszaknak megfelelően táplálkozom régóta. Saját gyümölcs, zöldség, tojás, most már a hús egy része is saját.

    Tavaly nyáron is évszaknak megfelelően táplálkoztam, délelőtt sok gyümölcs, délután zöldség, husi. Tejterméket nem ettem. Nem sikerült fogynom. Meg is lepődtem.

    Ősszel elkezdtem egy új étrendet, zsír alapon. Ittam egy tejsavó alapú italt hozzá.
    Na, így ment a fogyás szépen és más jótékony hatást is tapasztaltam, főleg az emésztőrendszeremben. 6 hónapig csináltam nagyon kevés csalással. 6 hónap tavasszal járt le, azóta sem kívánom a cukros édességeket, túl édesnek érzem a bolti sütiket, fagyit, nem is fogyasztom azóta se (vagy csak ritkán), nem kívánom.
    A zsír alapot megtartottam, de természetesen eszek gyümölcsöt, ecetet fogyasztok (jó minőségűt) és kevés sajtot és magvakat.

    ezt nem ettem a 6 hónap alatt:
    – süteményt, péksüteményeket;
    – alkoholt;
    – cukrot, cukorféléket, mézet;
    – ecetes, vagy erjesztett savanyúságokat;
    – tejet, tejterméket (kefir, joghurt, sajt, vaj, tejföl, stb.);
    – gyümölcsöt, gyümölcsleveket, üdítőket (kivétel citrom, grapefruit);
    – olajat, margarint!

    ezt ettem a 6 hónap alatt:
    – Zsírral főzzünk, de ne túl zsírosan, így a zsírban oldódó vitaminok jól felszívódnak és biztosítjuk az epeürülést, mely elengedhetetlen a szervezet méregtelenítéséhez.
    – A kisütött zsír főzve igen káros, ezért a rántáshoz, dinszteléshez kevés zsírt használjunk.
    – Húsféléket minden formában lehet készíteni (sütve, főzve, rántva, párolva).
    – Kenyérféléket (rozs-, barna- és félbarna- vagy fehér kenyér) pirítva, de nem megégetve fogyasszunk.
    – Szalonnát, sonkát, kolbászt együnk sütve, főzve vagy nyersen.
    – A levesekhez a rántást enyhén pirítva, vízzel engedjük fel.
    – A salátákat bármely zöldségből készíthetjük, eredeti citrom levével, kevés só és édesítőszer hozzáadásával.
    – Rizst, kukoricát, borsót, babot köretnek kívánság szerint lehet fogyasztani.
    – Levest, főzeléket csak tej, tejtermék, cukor, gyümölcs nélkül készítsünk.
    – Krumplit és tésztaféléket csak korlátozott mennyiségben fogyasszunk.
    – Rizsből készült tésztákat fogyaszthatunk korlátozás nélkül.
    – Gyümölcsök közül citromot, lime-ot (zöldcitromot), grapefruitot korlátozás nélkül, továbbá gránátalmát fogyaszthatunk.
    – Édesítőszerek használhatóak tetszés szerint.
    – Folyadékot (víz, teák cukor nélkül) igyunk bőven.

    Nem reklámnak szántam, nem is írtam semmi márkát és utalást, ami alapján rá lehetne keresni. Tehát tényleg nem reklám, nekem ez működött egyéb próbálkozások után.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.